16. oktober 2011

Joj, ta keramika

Ker se še kar ne morem naveličati fimo keramike, sem iz ostankov fimo mase, ki mi je ostala pri prejšnjih projektih, naredila še eno ogrlico.

Uporabila sem rožnato, rumeno in  modro barvo. Sicer sem si v idejni fazi ogrlico zamislila nekoliko drugače, ker sem predvidevala, da bosta rumena in rožnata barva bolj opazni, a sem s končno barvno kombinacijo prav tako zadovoljna. Vsekakor pa ogrlica pristoji vsem temno modrim oblačilom ali preprosti beli majici in kavbojkam.

Ostalo mi je celo dovolj fimo mase, da sem naredila še prstan in uhane, a tokrat se je resnično izšlo le za las.

 Ogrlica Mešanka
Prstan

Če si kdo torej želi te ogrlice, naj kar hitro piše, ker imam samo eno.
Bom pa vsekakor kmalu naredila še kakšno, mogoče spet iz ostankov, že ko sem tako varčna zadnje čase.

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.