3. januar 2012

Preprosto lepa

Tale je elegantna, lepa in preprosta za izdelavo. Bingo!
Sicer se je še vsak, ki sem mu opisala, kako se jo naredi, skremžil, a vseeno vam zagotavljam, da se jo da veliko lažje in hitreje narediti kot moje preostale ogrlice. Ravno zato pa mi je še bolj všeč.

Kroglice so nekoliko večje, ker sem ob izdelavi ogrlice Hobotnica ugotovila, da se mi takšne zdijo prijetnejše za nošenje (težje) in bolj opazne; barvna kombinacija pa je nastala čisto po naključju. Odtenke sem, tako kot za večino svojih ogrlic, seveda zamešala sama.
Komplet bom tokrat obdržala jaz, vsem fimo navdušencem pa obljubljam, da bom kmalu opisala tudi postopek njegove izdelave, tako da boste svojega lahko naredili kar sami.

 Preprosta ogrlica
Preprosti uhani
Preprosti prstan

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.