20. marec 2012

Nekakšno vesolje?

Mmmmm ... nisem ravno zadovoljna.
Vedno bolj kot gledam tole ogrlico, vedno bolj sem neodločna. Sprva mi je bila še všeč - to je bilo takrat, ko sem si jo s pomočjo prvih treh kroglic še predstavljala v mislih - sedaj pa nekako ni več to, kar sem mislila, da bo.
:)
Mislim, da je bila napačna izbira barv, ki so prenežne. Čeprav so mi takšne všeč.
Mogoče pa jih ne bi smela uporabiti v kombinaciji s srebrno. Ampak potem ogrlica ne bi izgledala tako elegantna.
Mogoče pa je napaka v obliki. Ali pa v tem, da nisem namesto kovinskih palčk uporabila svilenega trakca živahnejše barve, ki bi zagotovo poživil celoten komplet.

Ne vem. Ampak nekako to ni to.
 Ogrlica Hm

 Par uhanov Hm (na sliki sta 2 različna uhana, ker imam 2 para uhanov)
Prstan Hm

Upam samo, da bo všeč komu drugemu, ki ima drugačen okus.
Joj, pa saj tako neizrazna pa tudi ni ... s s  tem se tolažim, ker sem zanjo porabila resnično PREVEČ časa in si pobrusila preveč blazinic na prstih :).

Veliko sreče pri vašem ustvarjanju - česarkoli že.

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.