1. junij 2011

Končno spet pomlad

Kako lepo je, ko zunaj sije sonce, povsod vse cveti in idej za nakit ni potrebno dolgo iskati.
Tokrat je bila ideja kristalno jasna že od začetka: nekaj pomladnih kompletov v več barvnih različicah, nekakšna "oda pomladi".

Ponovno sem naredila ogrlico, sestavljeno iz ploščic, tokrat so te v obliki rožic. Ko sem mešala barve, sem bila pod vplivom pomladnih nakupov in najnovejših modnih smernic, zato sem izbrala nekaj nežnih pastelnih odtenkov za prvi komplet ter nekaj močnejših barv za drugega. Poigrala pa sem se tudi z različnimi materiali oz. učinki, ki jih lahko s fimo ustvarim.

Prvi komplet je meni najljubši, saj mi je barvna kombinacija naravnost pisana na kožo, všeč pa mi je tudi to, da se zdi, kot bi bil narejen iz čipk (to mi je uspelo popolnoma po naključju, ko sem se odločila za nenavadni potisk). Mislim, da je resnično romantičen in nežen, čisto pomladen. Obliko ogrlice sem si na začetku sicer malce drugače zamislila, vendar pa sem s končnim izdelkom vseeno zadovoljna. Tokrat je komplet zaradi tega navdušenja tudi malce obsežnejši, saj ne vsebuje zgolj ogrlice in uhanov, ampak tudi prstan, zapestnico in (mojo prvo) broško! Slednja še ni čisto dokončana, ker ji manjkajo kovinski nastavki, vendar vseeno prilagam njeno sliko. Da pa si jo boste lažje predstavljali - na majico se spne le prvo in tretjo rožico, druga se prosto giblje.

Ogrlica Pomlad


Prstan Pomlad

Viseči uhani Pomlad
Mini uhani Pomlad
Zapestnica Pomlad
Broška Pomlad

Drugi komplet je prav tako čudovit, vendar popolnoma drugačen. Barve, ki sem jih zanj izbrala, so bile v osnovi resnično žive in močne, vendar pa so se na koncu, ko sem rožice še potiskala (za učinek usnja), nenadoma prelevile v tipične jesenske barve. To je bilo še eno majhno presenečenje, a nisem razočarana, sedaj imam dva popolnoma različna kompleta: enega nežnih svetlih barv in z učinkom čipk, drugega pa močnih jesenskih barv z učinkom usnja.

 Ogrlica Usnje

 Prstan Usnje
 Uhani Usnje
 Zapestnica Usnje
Broška Usnje

V načrtu imam še nekaj podobnih kompletov z motivom rožic v drugih barvah in z drugimi učinki, a te bom prihranila za naslednjič ... :)

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.