11. junij 2011

Lojze

Pravijo, da prvega ne pozabiš nikoli. Tudi jaz ga nisem, zato vam sedaj predstavljam svojo prvo in najljubšo fimo miniaturo - Lojzeta. :)

Naredila sem ga že leta 2006 in če sem popolnoma iskrena, ni bil prvi kipec, ki sem ga naredila. Nekaj dni pred Lojzetom se je namreč "rodil" še nek drugi kipec, prav tako moški, ki sem ga na naročilo prijateljice naredila v podobi njenega fanta, a tistega nimam več in vam ga ne morem pokazati.

Vendar mi je Lojze tudi najbolj všeč. Preprosto prikupen je. Spominjam se, da sem si leta 2006, ko sem ga naredila, tako predstavljala angleške poslovneže - kot debelušne plešaste moške svetle polti, ki jim glavo krasi le majhen čop oranžnih las in vsak dan oblečejo svežo srajco na črte ter temno modro kravato. Ne vprašajte me, s kje ta predstava, ne vem. :)

Kakorkoli že, to je Lojze, moj Anglež. Sedaj je skoraj kot nov, saj sem ga na novo pobrusila, prelakirala z obstojnejšim lakom in mu dodala nov kovinski obroček. Na žalost se je njegov prikupen čopek oranžnih las že pred leti odlomil, saj sem ga nosila kot obesek za ključe, a Lojze ima še vedno svoj čar in mi vsakič znova privabi nasmešek na obraz.
Lojze

Da ne pozabim ... Lojze ima tudi ženo, seksi svetlolaso Švedinjo, ki sem jo naredila nekaj dni za njim in ... No, poglejte si sami. Rečem lahko samo, da sem si res dala duška. :)

Modre oči, skodrani zlati lasje, veliko oprsje (naj omenim, da ji je to oprsje povzročalo kar precejšnje težave z ravnotežjem, tako da sem ji ga morala celo malo zmanjšati), izrazito kratke hlačke, diamantni obesek ... :)

Bila je darilo (moškemu seveda) in čisto nič je nisem obnavljala, ampak saj bi bili kakršni koli popravki verjetno tako ali tako odveč.

1 komentarji:

Nika pravi ...

Hahahahahaha! Noro :D Super luškana :D

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.