17. avgust 2012

Medaljončki

Končno sem ustvarila nekaj, kar ni iz fimo. Idejo sem dobila, ko sem zagledala ti sliki:


Že dolgo sem namreč načrtovala, da se bom spopadla s tehniko izdelave prikupnih medaljončkov, in ko je najpomembnejša sestavina (ki sem jo mimogrede kupila celo preko interneta) v omari na ta trenutek čakala že celo leto, se je v meni nekaj utrnilo in ... tada!


Prav vesela sem, da sem jih naredila. Malce sem sicer razočarana nad skopo ponudbo kovinskih verižic v slovenskih trgovinah, a na srečo obstaja internet. Zato bom za kakšen drugačen kompletek (z drugačnim medaljončkom in verižico) morala še malce potrpeti, a medtem me tele slikice prav navdušujejo.
Priložila bi jih še več, saj sem naredila kar nekaj različnih kompletov (tudi v bronasti barvi), a so jih moje prijateljice prehitro pograbile, tako da jih nisem uspela poslikati.

Do naslednjič torej ... lep pozdrav!

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.