19. avgust 2012

Puščavska roža


Naj vas takoj ustavim ... ne, nisem delala torbic.
Te so kar precej bolj cenjene od mojih izdelkov (Gucci) in na žalost v te vode še nisem zaplavala (tudi če je poletje). So mi bile pa inspiracija za nov komplet- še ena izmed mnogih nenavadnih.

A lepo po vrsti, zgodba o nastanku tega kompleta je namreč veliko bolj zapletena.
Začelo se je nekega dne, ko sem hotela narediti Teja ogrlico v malce drugačnih barvah - ni bilo prvič, kar naprej me muči ta ogrlica in nenehno dobivam ideje, kako bi jo lahko naredila v raznoraznih barvnih kombinacijah. Tokrat sem si zamislila močno zeleno barvo v kombinaciji z zlatimi robovi in črticami. Seveda sem bila nad idejo tako zelo navdušena, da sem hitro začela z izdelavo kar dveh enakih kompletov (da ne bo povpraševanje slučajno preveliko in bom morala delati replike).
In kaj se je zgodilo? Imela sem popolnoma uničen dan!

Ne samo, da je zelena barva postala pretemna, ker sem v fimo zamešala vse mogoče nenavadne stvari in preprosto upala na kanček sreče, tudi zlata barva se na fimo ni hotela prijeti. In ko sem že napol sitna odpravila težavo z barvo in jo uspešno nanesla, zbrusila, polakirala in položila en košček zraven drugega ... ooooo, kakšna grdoba!

Vidite, tudi meni se zgodi. Da slučajno še kdaj ne slišim  kakšnega fimo začetnika, kako se pritožuje nad neuspelimi poskusi! Če bi vi mene slišali tisti dan, ko se je to zgodilo ... skratka, vse sem vrgla naravnost v smeti. Niti v možnost, da bi kdo drug vzljubil takšno ogrlico, nisem verjela.

Ker sem bila tako slabe volje, seveda nisem mogla kar tako odnehati, z grenkim priokusom. Mučilo me je, zato sem šla na lov za izboljšavami in novimi barvnimi kombinacijami. Takrat sem zagledala torbico, podobno tistim zgoraj in ...


 Ogrlica Puščavska roža
  Uhani Puščavska roža (rjavi)
 Prstan Puščavska roža
Uhani Puščavska roža (bež)

Evo. Tole je nastalo. Zadovoljna sem, priznam, tokrat je uspelo, a rjava barva je vseeno malo pretemna in nekateri koščki bi lahko imeli zlate črtice namesto belih ... :)

Ne, hecam se. Prav lep kompletek je, mogoče ga bom celo sama obdržala. Naslednjič pa bom bolje premislila, preden se spet lotim kakšne Tejine ogrlice (in pisanja članka na blogu, medtem ko se mi v pečici pečejo muffini - ker so se ravnokar zažgali!). Očitno je malo začarana.

1 komentarji:

Nika pravi ...

Tale mi je pa všeč, bolj za zrel okus se mi zdi. :)

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.