22. avgust 2012

Zlata, zlata, zlata

Včasih nisem marala zlate barve. Kaj marala, naravnost sovražila sem jo! Lepi sandali z zlatim zapiralom, luštna oblekica z zlatim robom, očala, ki mi sicer pristajajo, a imajo zlat okvir ...vse to nikakor ni prišlo v poštev.

Sedaj pa imam že kar nekaj zlatih stvari (s staranjem se spreminja tudi naš okus) in odločila sem se, da se podam na zlati maraton. Zadnja ogrlica, ki sem jo naredila, je imela zlati rob in zlato verižico (Puščavska roža), komplet, ki sem ga naredila sedaj, pa je ... no, presodite sami.

Zlata ogrlica (dvojna)
Zlata ogrlica (enojna)
Zlat prstan in zlati uhani

Kar zlat, bi rekla jaz. :)
Sestavljen je iz rumeno-zlatih in jantarno-zlatih "kroglic" ter manjših, ki so v celoti zlate. Te sem za posebno močan učinek prekrila z zlatimi lističi, ki so med drugim v manjših koščkih vidni tudi na ostalih kroglicah.
Vse skupaj je terjalo kar nekaj ur dela, ampak ponovno mi je uspelo stopiti izven okvirjev mojega običajnega ustvarjanja in zato sem prav ponosna nase. :)

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.