20. december 2010

Grška

Ker je tokrat tudi meni zmanjkalo izvirnih idej, sem navdih iskala na internetu. Kmalu sem naletela na fimo umetnico »Beadingvera«, ki je naredila zanimivo srebrno-modro ogrlico. Tako mi je bila všeč, da sem se odločila, da jo posnemam in uporabila sem enako tehniko, le barve sem malce zamenjala. Namesto srebrne sem se odločila za drznejšo različico z zlato barvo, spremenila pa sem tudi obliko kroglic.

Modro-zlata verižica iz fimo mase in lesenih kroglic

Modro-zlata verižica iz fimo mase in lesenih kroglic

Modro-zlata verižica iz fimo mase in lesenih kroglic
Grška ogrlica

Kroglic mi je na koncu ostalo kar nekaj, zato sem naredila še uhane, zapestnica pa je še v izdelavi oz. jo bom izdelala, če si jo bo kdo posebej zaželel :). Cel komplet bom namreč namenila za prodajo. Upam, da bo komu všeč.

Modro-zlati uhani iz fimo mase in lesenih kroglic
Grški uhani

5 komentarji:

Anonimni pravi ...

Super si naredila!

PetraK pravi ...

Neja! KRasne stvari počneš! Ker se včasih tudi sama rada poigram s fimo maso me zanima katero tehniko si uporabila za tole grško ogrlico in kje lahko staknem kakšen tutorial! Uspešno ustvarjanje še naprej! LP, Petra

Neja pravi ...

Tehniko za to ogrlico sem si izmislila sama, ker sem nekoč nekje videla neko podobno ogrlico in sem jo želela narediti iz fimo.
Je precej zahtevna, zato zanjo nujno potrebuješ posebno pištolo za modelirne mase (po angleško clay gun ali extruder) in veliko smirkovega papirja. Če te še zanima, kako natančno jo naredim, mi kar piši, ker ti tako na kratko ne morem opisati. Če pa si bolj začetnica, pa vseeno svetujem katero izmed drugih tehnik, tale poje precej živcev in pobrusi veliko prstnih blazinic :)

PetraK pravi ...

Hvala za odgovor! Ja, extruder že imam in ga uporabljam, ampak je s temle najbrž res noro veliko dela. Zanima me samo, če nanizaš mini krogce že na oblikovano kuglico ali naneseš na ravno površino in nato oviješ? LP, Petra

Neja pravi ...

Ja, s to tehniko je res veliko dela in brez extruderja ne gre. Na koncu pa naredim kot si predvidevala, mini krogce nanizam na že oblikovano kroglico. Upam, da ti to kaj pomaga. :)
Lp

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.