20. december 2010

Piranesi

Ko sem nekega dne v bratovi sobi kukala v njegove knjige, sem ugotovila, kako se včasih na nenavaden način porodijo najboljše ideje. V roke mi je namreč prišla ena izmed njegovih knjig o arhitekturi, odprta na čisto naključni strani, ki je izgledala takole:


Verjamem, da se ta stran marsikomu ne zdi nič posebnega, a jaz sem v njej videla svojo novo ogrlico in zato takoj začela s packanjem. Ja, kot bi rekel nekdo, ki ga poznam ... bliska v tej glavi :). Nastal je kos nakita, na katerega sem zelo ponosna, saj mi je uspelo ustvariti natanko takšno ogrlico, kot sem si jo zamislila.


Moja skica
Vsa izdelava mi je vzela kar nekaj časa, vendar sem dosegla želen učinek, saj me vsakič, ko jo pogledam, spomne na svojevrsten stil moje osnovnošolske učiteljice zgodovine. Mislim, da bi se ji zelo podala, vendar je ogrlica na žalost že romala v roke nekoga drugega.

Ogrlica Piranesi
Skoraj bi pozabila. Naredila sem tudi uhane in prstan, ki pašejo k ogrlici.
Uhani in prstan Piranesi
Če bi kogarkoli zanimala replika kompleta, naj me kontaktira.

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.