20. december 2010

Najboljše ideje se porajajo zvečer, v spanju ali v kopalnici :)

Naj bo slišati še tako smešno, ampak meni se najboljše ideje vedno porodijo zvečer, v spanju ali v kopalnici. In čeprav se mi je ta ideja porodila sredi sončnega belega dne, še vedno mislim, da je ena izmed najboljših, kar sem jih kdaj imela. Izdelki namreč izgledajo barviti, a ne kičasti, mladostni, a ne punčkasti, vpadljivi, a ne ogromni.

Barve sem skrbno izbrala s pomočjo spletne aplikacije Kuler in jih kar dolgo mešala, zato sem imela čas, da premislim, kakšna bo oblika. Odločila sem se za ovalne oblike, okrogline in pikice, vse, kar sem si lahko zamislila. Na koncu sem spoznala, da je barv malce preveč, zato vendarle nisem pretiravala z raznolikostjo in nastali sta Menta in Poletna ogrlica.

Pisana ogrlica iz fimo mase - rjava, rumena, oranžna, menta

Menta ogrlica
Pisana zapestnica iz fimo mase - rjava, rumena, oranžna, menta
Menta zapestnica
Pisana ogrlica iz fimo mase z obeskom - rjava, rumena, oranžna, menta
Menta ogrlica s ''panjem''
Pisana ogrlica iz fimo mase z obeskom - rjava, rumena, oranžna, menta
Pisani uhani iz fimo mase - rjavi, oranžni, menta
Menta uhani
Zapestnica iz fimo mase
Zapestnica Mešanka
Pisana ogrlica iz fimo mase - rjava, rumena, oranžna, roza
 Poletna ogrlica
Pisana ogrlica iz fimo mase - rjava, rumena, oranžna, roza

Pisana zapestnica iz fimo mase - rjava, rumena, oranžna, roza
 Poletna zapestnica
Pisani uhani iz fimo mase - rjavi, rumeni, roza
Poletni uhani

1 komentarji:

Unknown pravi ...

bravo Neja!!!! res lepe stvari!!!
lp,Nina B.

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.