20. december 2010

''Peppermint Patty loves''

Ker imam rada sestavljanke in stripe, sem se odločila za združitev teh dveh umetnosti. Zakaj se v trgovinah vedno dobi kup sestavljank z motivom znanih slik, a nobene s stripom? No, jo bom pa jaz naredila, sem si mislila ...

V mislih sem imela tale strip, s svetovno znanim Snoopyjem:

strip PeanutsPriznam, nisem natanko vedela, kaj počnem, ampak počasi se je ogrlica izoblikovala sama od sebe. Začetna ideja je bila vendarle malce drugačna, a se je na koncu izkazalo, da bodo spremembe nujne. Z rezultatom sem zelo zadovoljna. Kar sami presodite, če upravičeno.

To je moja skica načrta:

Skica za verižico iz fimo mase - sestavljanko
Ogrlica pa je takšna:

Črno-bela verižica iz fimo mase v obliki sestavljanke z motivom stripa
Ogrlica Peppermint Patty loves
Črno-bela verižica iz fimo mase v obliki sestavljanke z motivom stripaNajboljše pri vsem skupaj pa je (malo Top Shopa), da je to ogrlica 2 v 1! Lahko se jo namreč obrne in dobi malce elegantnejšo črno različico sestavljanke. Tako se jo lažje kombinira z različnimi oblačili.

Črno-bela verižica iz fimo mase v obliki sestavljanke z motivom stripa

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.