20. december 2010

Nefretete

Že pred nekaj meseci sem na internetu našla novo fimo tehniko (Watercolor technique od Maggie Maggio), ki me je pritegnila in nisem si mogla kaj, da je ne bi takoj preizkusila. Takrat so nastale pisane kroglice različnih velikosti, ki pa niso bile ravno takšne, kot sem pričakovala. Bile so lepe, le ne čisto po mojem okusu. Zato sem jih spravila za pozneje, nekoč, ko bom dobila idejo, kako naj jih sestavim v ogrlico.

Pred nekaj dnevi, ko sem dokončala Menta in Poletno ogrlico, se mi je nenadoma posvetilo. Ko sem ponovno odprla svoj lonček z "zapuščenimi" kroglicami, sem natanko vedela, kaj moram narediti. Kombinirala sem jih z enobarvnimi fimo kroglicami, ki si sledijo od najtemnejše k najsvetlejši in nastala je zelo zanimiva ogrlica:
Seveda se nisem ustavila samo pri ogrlici in sem naredila še uhane:
Uhani iz fimo mase - imitacija kamnov in Watercolor tehnika

Uhani iz fimo mase - imitacija kamnov in Watercolor tehnika

Uhani iz fimo mase - imitacija kamnov in Watercolor tehnika

Izzid mi je postajal vse bolj všeč. Ko sem komplet pokazala mami, je bila prav tako navdušena kot jaz in strinjali sva se, da je to nekoliko bolj "resna, prefinjena ogrlica za odrasle". Nenavaden opis, priznam, ampak asociirala me je na faraone in neskončne peščene sipine. Zato sem jo na koncu vendarle malo natančneje poimenovala: Nefretete. Njej bi zagotovo lepo pristajala :).

0 komentarji:

Objavite komentar

 
Copyright 2010 Fimomimo.